Doğru Beslenme Doğurganlığı Artırıyor
13 Ağustos 2009 Kategoriler: Kadın Hastalıkları,
İngiliz bilim adamları, doğru beslenmenin kadının hamile kalma olasılığını artırdığını bildirdi. İtalyan La Stampa gazetesinde yayımlanan habere göre, Manchester Metropolitan Üniversitesinde görev yapan bilim adamları, doğru ve kontrollü bir beslenme biçiminin, kadınların hamile kalma olasılığını neredeyse tüp bebek tedavisi kadar artırdığını ortaya koydu.
Araştırmaya göre, aşılama ve yumurta geliştirme tedavilerinin başarı oranı yüzde 33 iken, doğru beslenme de yüzde 32 ile bu yöntemlerle hemen hemen aynı oranda etkili oluyor.
Bilim adamları, çok meyve ve sebze tüketmelerini önerdikleri kadınlara, sigaradan ve alkollü içeceklerden uzak durmalarını ve kafeini azaltmalarını da öneriyor.
Kaynak:Miliyet
Random Posts
İngiliz bilim adamları, doğru beslenmenin kadının hamile kalma olasılığını artırdığını bildirdi. İtalyan La Stampa gazetesinde yayımlanan habere göre, Manchester Metropolitan Üniversitesinde görev yapan bilim adamları, doğru ve kontrollü bir beslenme biçiminin, kadınların hamile kalma olasılığını neredeyse tüp bebek tedavisi kadar artırdığını ortaya koydu.
Araştırmaya göre, aşılama ve yumurta geliştirme tedavilerinin başarı oranı yüzde 33 iken, doğru beslenme de yüzde 32 ile bu yöntemlerle hemen hemen aynı oranda etkili oluyor.
Bilim adamları, çok meyve ve sebze tüketmelerini önerdikleri kadınlara, sigaradan ve alkollü içeceklerden uzak durmalarını ve kafeini azaltmalarını da öneriyor.
Kaynak:Miliyet
| Önceki Yazı: Vücütta Su Ödem Birikirse | Sonraki Yazı: Evlilik öncesi testler çok önemli |

Yorumlar